2 september 2014

Återanvändning!

För några år sedan gjorde jag en hylla som vi hade från golv till tak. Vi hade den för att dölja en tapetskarv när vi tog bort en spaljé mellan köket och vardagsrummet. När vi renoverade åkte den ner och har sen inte kommit upp igen. Hade inte någon plats där den passade nu. Här om dagen kom jag på att jag kunde använda två delar av hyllan i köket.




Tog av skruvöglorna och målade den vit!




Tanken är att man kan ha frukt och grönsaker där, både till att använda och lite som dekoration!



Testade med tomater när den kom upp, men sen blev det röd lök istället. Tyckte det var snyggare!


Tänker att man kan ha citroner, lime, äpple mm. Bara fantasin som sätter gränser.
Känns bra att jag kunde använda lite av hyllan för jag gillade den väldigt mycket!

Åsa

Inga kommentarer: